сайт дніпровської академії неперервної освіти
сайт школи 2 м.новомосковськ
Тема: Моделювання освітньої діяльності з обдарованим
дітьми через створення і реалізацію збагаченого освітнього середовища
Мета
лекції: Розкрити методи, що сприяють
ефективній роботі з обдарованими дітьми, чинники які сприяють професійному
вдосконаленню і творчій діяльності педагога, основні завдання адміністрації і педагогічного колективу школи у
плануванні роботи з обдарованими дітьми, систему роботи з обдарованими
учнями в ЗНЗ, надати модель
компетентності педагога, який працює з обдарованою дитиною. читати далі
З
якого віку доцільно починати вивчення англійської? Чи ефективний суперранній
розвиток, коли майже з пелюшок батьки намагаються навчити дитину англійським
словам чи літерам?
Вивчати мову з пелюшок — це природньо. Якщо тато розмовляє російською, а мама — українською, ви ж не чекаєте, коли дитинці виповниться три роки, щоб тоді з нею почав розмовляти тато. Дітки, які змалечку чують дві мови, навіть не замислюються про те, що вони різні.
читати далі...
Немає коментарів:
Дописати коментар